Från knäoperation till bilmarknad

Jag har gjort korsbandsoperation nyligen(har jag sagt det förr?).Det var i höstas som mitt korsband gick av i en fotbollsmatch(inomhus med kompisar).Efter flera månader av undersökningar och väntan på operation,fick jag en en tid hos en privat ortopedisk klinik i Stockholm.Dr Valdebäck som sägs vara tre kronors läkare ,opererade mig strax efter nyår.Det har gått bra,tror jag.Under tiden med sjukskrivning avrustade jag en taxibil ,en Saab 95 ethanol,och försöker sälja på marknaden.Bilen är jättefin 2007 modell och har gått 21000 mil.
Men jag har bara fått skambud på den.Finanskris säger köparna! Nu tänker jag varför är alltid kris med dålig marknad när man ska sälja men det är het marknad med stigande priser när man ska köpa?
PS:Majla mig om ni vill köpa en bra bil till en bra pris. [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0