Tomten kommer med Taxi



Jag vet att jag hackar på konkurrenterna taxi stockholm och taxi 020,det är mitt jobb!! men de ber om det ibland.lyssna på det här:
På julafton är det bara att ringa Taxi Stockholm och beställa en egen jultomte, du får en taxiförare i röd kappa, skägg och tomteluva.Det kostar 720 kr.15 förare provade ut tomtedräkter för att på julafton arbeta som "taxitomtar" skiriver DN.

Ja,vad ska man säga?jag brukar boka strippor till julfesten.Hoppas taxi stockholm fixar detta service också,"taxistippor för festligare tillfälle"

Kommentarer
Postat av: Hasse

Haha vad klagar du över? Du är ju bara bitter över att det inte var ditt bolag som kom på den briljanta idén med taxitomtar. Vet du hur populärt det är?!

2008-12-11 @ 21:06:39
URL: http://taxihasse.blogg.se/
Postat av: kavoos

Tja Hasse

Jag är inte bitter(som Tony Rikardsson sa).Mitt bolag ,Kurir,har inga ideer ,brilijanta eller duma.Det är skönt på nåt jävla sätt!!

2008-12-11 @ 22:03:07
URL: http://taxibilen.blogg.se/
Postat av: ......

varför är du bitter på 020 för ni är ju samma företag..fast taxi filur är ju typ som dem där kamelåkarna som förstör för det enda seriösa taxi bolaget i sthlm allså taxi sthlm..



2009-01-24 @ 00:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0