Irriterande saker!!

Här är en lista över saker som gör mig förbannad just nu:

1-Pissvädret i Stockholm.Taxin blir aldrig ren o fin
2-Poliskonroll på vägarna.de jävlas extra med taxibilar
3-Min fru
4-Opel Zafira
5-bilar som har glömt blinkers i rak sträcka
6-alla bilar som skriker när de bromsar.Byt bromsbelägg förfan
7-Turister som kan inget annat språk än sit modersmål typ Italienska.Lär dig lite engelska då
8-Anders linderoth.Gillar inte honom bara
9-Taxi020.Fula gula bilar som ofta är skadade och svart färg sticker ut under gula plasten
10-Julen.Hela stressen inför julen och efter den gör mig arg och trött

Mer lista kommer senare när nya sakre dyker upp och irriterar men jag tror min fru och taxi 020 är med alla listor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0