Bisarr händelse i Blekinge

En kund ringer och beställer taxi på kvällen.När taxin kommer ser föraren att det är två killar som en av dem ligger på trottoaren.Han tror de är fulla och kör iväg utan att fråga(Det skulle ja ha gjort med).Mamman till killen ringer till Kurir och skriker att killen har epileptiskt anfall och inte full,telefonisten slänger på luren för att hon var för arg och skrek(det skulle jag inte ha gjort).Detta blir en tidningsartikel och debatt i Blekinge.Läs här
Läsarnas kommentarer är roligare än artikeln:

-Inte fulla ???
Jag har sett taxiKurir ta fulla människor HUR många gånger som helst !! tex fredag och lördags kvällar. Har själv åkt berusad med dem... J***A skitsnack !!   

men vanlig person ser ju om en person är full eller har ett anfall.. Dålig ursäkt av taxi chauffören,han/hon kunde ju ha pratat med assistenten.. Tycker det är dags att alla taxi företag bjuder in olika föreningar så att dom lär sig att hantera olika sjukdomar.. Finns inget sådant i utbildningen och det är dåligt!! Har själv sett att fulla personer får åka taxi,denna chauffören borde be killen om ursäkt!!

   

Bra gjort! vilka idioter, det var sista gången jag åkte taxi med erat bolag och det ska jag föra vidare!
//förre detta kund

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0