Toaletter på bensinmackar

Stannade vid en OKQ8 mack idag för att köpa en kopp kaffe. När jag kom fram och sa att jag vill ha en kopp kaffe, tittade tjejen vid kassan på mig och sa : jag var rätt så säker på att du vill låna toaletten!!
vad ska man svara på det? Tack men nej, sa jag! (jag vet , jag skulle inte tacka där) . Hur märkte hon att jag skulle gå på muggen? Såg jag bajsnödig ut eller? Fast jag frågade aldrig.
Tänkte på jättenycklar till toalettdörrar på bensinmackar. På Statoil i Rissne har de Stockholms största nyckelring till toaletten (hur vet jag det?).När man frågar efter muggen får man en liten nyckel med STOOORRR nyckelring. Varför? Stjäl folk toanycklar?
När man går in i toaletten finns ingenstans att hänga nyckeln. Att lägga den på golvet är ofräscht. Ska man ha den runt halsen eller?
När man kommer ut från toan med jätteringen runt halsen tittar folk på och undrar vad man håller på med. Ja, titta på mig, jag har inget liv, kör taxi och kissar på mackar. Pinsamt.
PS: Har ni varit på Preem vid Bräddäng? Det är så fint och fräscht. Rekommenderas


Kommentarer
Postat av: Läsare

Toalettexpert? :)

2007-12-06 @ 00:06:12
Postat av: kavoos

Man blir expert av jobbet:)

2007-12-08 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0