Konstig reklam hos Taxi Stockholm

image22

Taxi Stockholm är vanligen sparsamma med reklam, men nu kör taxibolaget en kampanj i tunnelbana och kvällspress. Budskapen riktar sig till oroliga tonårsföräldrar, affärsresenärer och blivande chaufförer.
Reklambyrån Recommended Sweden har tagit fram kampanjen som har temat "En tryggare resa". Den går i tunnelbanan och som annonser i Aftonbladet.

- Vårt övergripande mål med kampanjen är att lyfta fram att det är skillnad på Taxi Stockholm och andra taxiföretag, att vi har en bättre kompetens i vår förarkår. Den är rent varumärkesstärkande, säger Kicki Erkers, marknadskoordinator för Taxi Stockholm.
Läs hela artiken

Skit snack. Gubbar som luktar illa är inte bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0